Regulamin

PIERWSZA WIZYTA:
1. Wizyty mogą być umawiane osobiście, telefonicznie, drogą mailową lub przez Messenger.
2. Potwierdzeniem umówienia wizyty jest otrzymanie wiadomości SMS na podany numer kontaktowy.
3. Do gabinetu należy zgłosić się około 10 min przed umówioną wizytą w celu uzupełnienia dokumentacji medycznej.
4. Pacjent jest proszony o okazanie dokumentu tożsamości oraz o uzupełnienie dokumentów.
5. Dzień przed umówioną wizytą pacjent otrzymuje wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty lub recepcja kontaktuje się telefonicznie w tym celu.
6. W przypadku wizyt bólowych/interwencyjnych termin wyznaczany jest w możliwie jak najszybszy.
7. Lekarze nie udzielają konsultacji przez telefon.
8. Dłuższe zabiegi muszą być poprzedzone konsultacją z lekarzem w klinice.
9. O czasie potrzebnym na wykonanie zabiegu decyduje lekarz.
10. Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjent wyraża pisemną zgodę na zabieg.

PŁATNOŚĆ:
• Płatność za świadczone usługi następuje po zakończonej wizycie.
• Możliwość płatności gotówką lub kartą płatniczą.
• Cennik świadczeń dostępny jest na stronie internetowej oraz w poczekalni kliniki.

PRZYJMOWANIE PACJENTÓW:
1. Pacjenci zapisani na wizyty mają bezwzględne pierwszeństwo.
2. Osoby potrzebujące nagłej interwencji lekarskiej są zapisywane w możliwe jak najszybszym terminie.
3. W sytuacji opóźnionej wizyty prosimy o zrozumienie, gdyż nie zawsze możemy przewidzieć jakiej długiej wizyty potrzebuje Pacjent, czy ewentualnych sytuacji, które mogą przedłużyć zabieg.
4. W miarę możliwości powiadamiamy Pacjentów telefonicznie o zaistniałej sytuacji.

SPÓŹNIENIA NA WIZYTY:
1. Spóźnienie powyżej 15 min jest traktowane jako rezygnacja z wizyty.
2. Lekarz może przyjąć spóźnionego Pacjenta w sytuacji, gdy uzna że nie spowoduje to opóźnień kolejnych wizyt.
3. Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.

ODWOŁYWANIE WIZYT:
1. Rezerwacja terminu stanowi słowną umowę pomiędzy lekarzem dentystą a Pacjentem.
2. W przypadku braku potwierdzenia wizyty oraz braku kontaktu z Pacjentem do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wizytę, zostaje ona odwołana.
3. Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Kliniki najszybciej jak to możliwe o rezygnacji z umówionej wizyty, aby umożliwić innemu Pacjentowi skorzystania z terminu.
4. Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie gabinetu, personelu medycznego oraz pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane środki finansowe oraz czas personelu.

LISTA REZERWOWA:
Pacjenci, którym zależy na przyspieszeniu leczenia i wcześniejszych terminach wizyt, mogą zapisać się na listę rezerwową. W sytuacji kiedy inny Pacjent zrezygnuje ze swojego terminu, recepcja będzie kontaktować się telefonicznie z Pacjentami z listy z informacją o dostępnym wcześniejszym terminie wizyty.

REKLAMACJE:
Reklamacja nie jest uwzględniona w przypadku gdy:
1. Na prośbę pacjenta został wykonany alternatywny a nie zalecany plan leczenia.
2. Pacjent nie stosuje zaleceń przekazanych przez lekarza.
3. Zaplanowane leczenie zostało przerwane lub pacjent jednocześnie leczy się w innym gabinecie stomatologicznym.
4. Pacjent uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do mechanicznego uszkodzenia uzupełnień.
5. Pacjent zgrzyta zębami (choruje na bruksizm).
6. Nie została wykonana zalecana przez lekarza odbudowa protetyczna zęba po leczeniu kanałowym.
7. Naprawy, korekty, przeróbki uzupełnienia zostały wykonane samodzielnie lub w innym gabinecie.
8. Pacjent nie zgłosił się na korektę niezwłocznie po leczeniu (w sytuacji gdy wykonanie korekty było konieczne).
9. Pacjent nie zgłosił się niezwłocznie do gabinetu w przypadku jakiejkolwiek awarii, uszkodzenia pracy czy niepokojących objawów (np. ból, opuchnięcie).
10. U Pacjenta postępuje zanik kostny powodujący osiadanie protezy.
11. Proteza została uszkodzona poza jamą ustną.
12. Pacjent pali tytoń lub przeszedł chemio-/radioterapię choroby nowotworowej – w przypadku zabiegów implantologicznych i zabiegów regeneracyjnych kości.